17-06-2026
Tijdens de presentatie van de mobiliteitsbeweging Hop On en de nieuwe elektrische Wijkhoppers in de gemeenteraad van Sliedrecht was er een mooi moment van herkenning tussen voormalig wethouder Hanny Visser en de directeur van Stroomlijn.
Die relatie gaat al jaren terug. Het was Hanny Visser die in 2019 het startsein gaf voor de Wijkhopper in Sliedrecht. Mooi om te zien dat contacten die 8 à 9 jaar geleden zijn ontstaan nog altijd bestaan en bijdragen aan initiatieven die onze inwoners verder helpen.
Het laat zien dat politiek, ondanks soms scherpe discussies, uiteindelijk gewoon mensenwerk blijft.
Foto: Gemeente Sliedrecht klik voor het artikel

Reacties
Geen reacties
Laat een reactie achter